If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Колеги, трябва да сменям дискове с накладки на QV-то дайте идея от къде да взема перфорирани дискове на разумна цена и какви меки накладки бихте ми препоръчали? Благодаря предварително!
Attached Files
145 QV ex.
146 Boxer TOTAL ex.
147 T.S. Sele top Lancia Dedra 200016
Колеги, трябва да сменям дискове с накладки на QV-то дайте идея от къде да взема перфорирани дискове на разумна цена и какви меки накладки бихте ми препоръчали? Благодаря предварително!
Колеги, трябва да сменям дискове с накладки на QV-то дайте идея от къде да взема перфорирани дискове на разумна цена и какви меки накладки бихте ми препоръчали? Благодаря предварително!
Здрасти колега нека и аз да се обадя като Радио Ереван. На 155 карах някога такива дискове и да ти кажа честно буквално изяждаха накладките за норматив .Говорим за супер истински накладки ,а не боклук .Избора е твой а ефекта е никакъв спира по същия начин както и с нормалните само е по красиво .
Здрасти колега нека и аз да се обадя като Радио Ереван. На 155 карах някога такива дискове и да ти кажа честно буквално изяждаха накладките за норматив .Говорим за супер истински накладки ,а не боклук .Избора е твой а ефекта е никакъв спира по същия начин както и с нормалните само е по красиво .
Toва е ясно. Няма кеф без цена. Схемата ми е позната от предната ми кола смяна масло - смяна накладки, ако говорим за хубави меки накладки!
145 QV ex.
146 Boxer TOTAL ex.
147 T.S. Sele top Lancia Dedra 200016
Абе аз смених на 155-цата всички дискове и накладки, та предните са ми перфорирани Стейнхов спорт 284 мм и накладки TRW, задни Стейнхов и накладки рикамби (май пак TRW) - ами колата в момента спира зверски добре (осезаема разлика от преди - не знам дали се дължи на дискове или накладки но спира яко)
Аз карам с перфорирани Щайнхоф вече доста време и няма ядове. Цената им е добра, 284-милиметровитеза куве са дори по-евтини от тези за фиат купе (които пасват на жтд шенкелите заради разликата в офсета, от куве не става за директно вграждане).
Виж тази тема
Съветвам те да си сервизираш и спирачните апарати.
_______ 146 JTD - ex
Renault Megane II 1.5 dci - ex Nissan Qashkai 2.0 CVT - current
И двете марки са супер ,но аз предпочитам за Alfa Romeo -TRW ,тези който имат лепило на гърба и се залепват за апаратите така и не тропат никога ,каляската не е първа младост и малко и тропат клещите ,и не са скъпи 29 евро
Здрасти колега нека и аз да се обадя като Радио Ереван. На 155 карах някога такива дискове и да ти кажа честно буквално изяждаха накладките за норматив .Говорим за супер истински накладки ,а не боклук .Избора е твой а ефекта е никакъв спира по същия начин както и с нормалните само е по красиво .
Подкрепям, перфорираните имат по малка площ за спиране заради дупките, но се охлаждат по добре. Навремето и аз се чудех дали да не сложа перфорирани и като знам че само по един участък веднъж месечно си прегрявам дисковете се отказах.
Аз съм с Брембо мах и накладки TRW и съм много доволен. Според мен,ако си караш предимно градско не ти трябват перфорирани дискове. Преди TRW-то бях с АТЕ на същите дискове,но не беше по-добре. По-хубаво спира с TRW-то.
Comment